نوشته شده توسط : عادل مینایی

Gm                 A                           Gm
غربت من هرچی که هست از با تو بودن بهتره
                Gm                      A
آخر خط زندگی این نفس های آخره
 Gm                                       Cm
وقتی دارم با هر نفس از این زمونه سیر می شم
 Gm                                        Cm
وقتی با یه زخم زبون از این و اون دلگیر می شم
Gm              A                   Gm
این آخر راهه دیگه باید که تنها بمیرم
                        Gm                   A
تنها تو اوج بی کسی تو غربت آروم بگیرم
Gm                   A             Gm
باید برم باید برم باید که بی تو بپرم
                              Gm                    A
آخ که چه سنگین می زنه این نفس های آخرم
Gm                      A                  Gm
سکوت من نشونه رضایتم نیست می دونی
                          Gm                 A
گلایه هامو می تونی از توی چشام بخونی
 Gm                                     Cm
بگو آخه جرمم چیه که باید اینجور بسوزم
                            Cm                   A 
هیچی نگم داد نزنم لبهامو رو هم بدوزم
Gm                                       Cm
دربه در غزل فروش منم که گیتار می زنم
                                        Gm            A
با هر نگاه به عکست انگار خودمو دار می زنم
Gm                        A                             Gm
نفرین به عشق به عاشقی نفرین به بخت و سرنوشت
                           Gm                    A
به اون نگاه که عشقتو تو سرنوشت من نوشت
Gm                     A                        Gm
نفرین به من نفرین به تو نفرین به عشق من و تو
                       Gm               A
به ساده بودن منو به اون دل سیاه تو





:: موضوعات مرتبط: آکورد غربت من , ,
:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 25 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/pao.chia-234704.jpg
مجید بهداد پور در تاریخ : 1391/1/31/4 - - گفته است :
سلام. چرا اکورد هاقابلیت دانلود ندارد.

لطفا به ایمیل ام بفرسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: